dilluns, 8 de desembre del 2014

EL PESSEBRE DINS UNA CAIXA DE SABATES!

Bé, ja tenia ganes de compartir aquest post. Aquests són els nostres pessebres fets dins una caixa de sabates. El material, cartolina blanca i negra, retolador negra, tisores, gomets d'estrella i... LA CAIXA!!!






Bé, us podria posar els de tota la classe per que tots tenen un encant especial. Però mira, aquests en fan una bona mostra.

Algunes fotos del procés...






Són la classe dels monstres de 1r. Han treballat de forma totalment autònoma. El que sí em tocarà a mi serà folrar alguna capsa pels laterals ja que algunes són de colorins massa llampants.

La idea original la trobareu a: lestissuscolbert.blogspot.de

Molt bona setmana a tothom!!! 


7 comentaris:

  1. Han quedat xulíssims aquests pessebres!! Nosaltres també l'estem fent!! també vaig veure la idea original! Gracies per compartir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que és xulo per fer amb els nens!!! El trobo senzill i a l'hora creatiu. A veure si em fas arribar alguna foto de com us ha quedat...
      Compartir és créixer!

      Elimina
  2. Uauuuuuuuuuuuuu Olga m'encanten, que xulos!!!!!!!
    Molt originals i creatius.
    Com sempre una gran feina guapa !!!!!
    Molts petons i molts ànims per aquest final de trimestre.
    MUACSSSSS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies reina i igualment! Aviat estem menjant torrons!!! Això si, encara ens queda el Festival de Nadal...que no és poc! :O)

      Elimina
  3. Queda molt elegant amb les figuretes en blanc i negre sobre el fons fosc i ple d'estrelles. M'agrada! :)

    ResponElimina
  4. Bones, ja tinc l'entrada al blog dels pessebres que et vaig comentar!! han quedat similars als vostres!!! Et convido a visitar I seguir el meu blog! bones festes!!!

    http://tallermanualitatsmarta.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...